
LIDERATGE ÈTIC
El desenvolupament d’un lideratge ètic requereix del compromís personal de l’alumne, però també dels seus pares i professors. D’aquesta manera es crea entre tots un clima de confiança, respecte i llibertat, on cada persona se sent estimada i assumeix el lideratge i la responsabilitat de la seva conducta.
L’humanisme cristià fonamenta tot aquest procés d’educació en el lideratge, que gira al voltant de les virtuts i el desenvolupament harmònic de les cinc dimensions de la persona: física, afectiva, racional, social i transcendent.
Com la família és l’àmbit natural on la persona neix i es estimada per ella mateixa, on rep l’amor incondicional que necessita per tenir un desenvolupament feliç i equilibrat, ella és qui pren la
iniciativa en l’educació de cada fill, i és l’origen i el centre del seu projecte educatiu.
Aquest projecte dóna el protagonisme als pares i mares, actuant el col·legi com a acompanyant i suport, en un únic projecte educatiu per cadascun dels seus fills. El punt central de la col·laboració família-col·legi és l’atenció personalitzada que cada alumne i cada família rep especialment a través de la preceptuació.
PERSONAL PROJECT es desenvolupa en quatre línies d’accióque faciliten el creixement en un lideratge ètic. Per a cada una d’elles es concreten uns objectius i eines bàsiques:
- desenvolupament integral
- identitat cristiana
- gestió emocional i interpersonal
- family project
Jornada de Formació de Líders
La Universitat Internacional de Catalunya (UIC) ha organitzat la 7ª Jornada de Formació de Líders, en la que han participat els...
Impuls al Personal and Family Project
El projecte Personal & Family Project cobra aquest curs un nou impuls que acabarà consolidant tots els aspectes formatius grupals i...